One day


ABOUT ENTRIES SHOUT LINK

PBSM uniform for lego

One set baju lengan panjang + seluar siap lencana kiri kanan tu

Pin logo bulan sabit merah
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, semalam kemas bilih and then lipat baju and asingkan baju lama dengan baju yg dah tak nak pakai saya jumpa baju PBSM ni.

Actually baju PBSM ni since my secondary school kokurikulum i join Persatuan Bulan Sabit Merah 🌙 if tak silap masa form 2 ke form 3 lah kut. Baju and seluar ni XXL lol sebab masa form 3 tu zaman saya tengah bahagia terox gemuk memang tak limit makan. Seluar pingang 33 baju tu pulak size 18 tapi memang besar.

And conditions saya boleh bagi 8/10 sebab kenapa 8? Satu seluar tukar color tak putih sangat cuma putih krim lah biasa lah lepas basuh. Second, kat bahu tu ada kesan kotor dot yg tak boleh hilang. Tapi saya akan cuba jugak cuci untuk hilang kan. P/s saya bagitahu details supaya anda tak terasa tertipu, untuk kepuasan jugak and takda lah bila dah beli rasa menyesal.

Saya buka harga RM 50 pm saja saya jika anda berminat. Pm saya, saya akan bagi lagi harga kasi sangat. Hashtag #boraksampaijadi

For more information just contact:
💌 nadiahmarcello@gmail.com
🆔 inazatulnadia (wechat saya)






Older Post | Newer Post