One day


ABOUT ENTRIES SHOUT LINK

Why factors?

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, hi blogger & everyone! Seem been long longggg time i didn't update my blog like been 2 year i think. Ntah apa jadi blog aku sekarang haha. Ok let's see what i wanna talk about.

Kali ni aku nak share apa yang aku patut share & aku sendiri rasakan cehwah. Lately aku rasa ada serba tak kena macam ada something lah tapi tak nak cakap lah. Aku jadi kurungkan diri aku dalam bilik tak nak keluar rumah sampai aku buang kawan aku sendiri aku jadi palau semua orang. Sampai macamtu sekali. Lama lama aku tenang sorang sorang tuhan tu nak tunjuk dekat aku sampai my tears non stop drop. Kita sendiri remind what we have done before. Aku cakap aku ni tak berapa baik, tapi Allah tutup aip hamba Nya. Subhanallah!

Day by day aku makin tenang Alhamdulillah. Cuma aku malu nak jumpa dengan orang sebab aku mesti akan ingat aku yang dulu. Kalau lah aku dapat undo waktu aku perbetulkan apa yang dah buat.
Semua yang pernah nasihatkan aku i just wanna say thank you for your positive vibes.

Aku bukan org yang baik tapi aku cuma nak cakap or pesan;

Dunia ni tak kan pernah ada senang, nak senang pun kena hadap susah dulu. Zaman sekarang kau ada duit kau berkuasa. Time tu kau akan cakap "dunia tak adil lah itu ini" tapi dekat sini kau tak boleh terima susah tapi nak senang hmm. Maksud aku dekat sini dunia (susah senang atas kejayaan,kekayaan, jatuh bangun) akhirat (syurga - kesenangan/ neraka - keperitan kesusahan). Kalau kau dah awal awal lagi kau pilih susah kau rasa susah jela sebab kau tak akan nampak senang tu dekat mana. Kalau kau pilih nak senang syurga & senang tu jugak yang menanti kau dekat sana. 

Dunia ni sementara susah atau senang kau yang pilih.

Ok nothing much if ada nak say anything just comment or shout out dekat chat ok. Ada masa lagi aku akan post blog. Assalamualaikum ☺






Older Post